EDUCACIÓN E FORMACIÓN

captura

EDUCACIÓN E FORMACIÓN

Esta é normalmente unha das áreas máis coñecidas e demandas da persoa e os seus arredores inmediatos. En concreto, ofrecemos apoio en relación aos seguintes aspectos:

  • Itinerario formativo
  • Xestión de documentación
  • Soporte educativo na casa
  • Acompañamento no centro de estudos

Itinerario formativo 

Entendemos a educación ea necesidade de adestrar en calquera etapa vital da persoa, desde a infancia ata a vellez. Dependendo da idade e do momento vital en que a persoa con DF sexa, mostrará algunhas ou outras necesidades de formación.

O noso traballo como AP consiste en acompañar á persoa neste camiño, informándoo primeiro das variedades de posibilidades de adestramento ás que pode acceder cos seus pros e contras. Dependendo das súas necesidades, intereses e habilidades, prepárase un itinerario de adestramento que, resumido, consiste nunha lista de pasos a seguir para acadar ese obxectivo de formación.

Cada usuario para ser diferente terá un itinerario personalizado ás súas demandas. Estar individualizado, este mapa de ruta será flexible e pode ser modificado de acordo coas necesidades ou imprevistos que xurdan.

Xestión de documentación

A multitude de formularios a cubrir, os informes adxuntos a presentar, os prazos a cumprir, as subvencións a solicitar, as inscricións a realizar … en resumo, unha multitude de documentación que, en moitos casos, non se realiza correctamente por falta de información. A asistencia a estes esforzos é fundamental.

Soporte educativo na casa.

O apoio educativo supón máis do que se pensa e realiza independentemente da idade do usuario; falamos de adestrar á persoa para adoptar unha rutina de traballo, organizar o espazo de estudo, marcar un calendario … en resumo, unha metodoloxía de estudo efectiva e eficiente.

Acompañamento no centro de estudos.

Moita xente ignora a posibilidade de ter unha AP que os acompaña no centro de estudos, non de forma continua, senón nos momentos e espazos nos que a persoa con DF necesita máis apoio (ao comezo dunha acción de formación , horarios de descanso, período de exames, reunións con profesores e orientacións …). Estes apoios facilitan a adaptación ao curso e aumentan as posibilidades de éxito formativo para acompañar.